Pysähdytäänpä hetkeksi. Ennen kuin jatkat onnistumisen tunteessa leijailua, tarkista osaatko vastata seuraaviin kysymyksiin:
👉 Ovatko tyytyväisyyden kohteena olevat asiat merkityksellisiä työntekijöillenne?
👉 Kulminoituuko tyytyväisyys tavoitellun yrityskulttuurin ja organisaation menestyksen kannalta oleellisiin asioihin?
Perinteisten henkilöstökyselyiden tulokset eivät useimmiten tarjoa suoraan tietoa yllä olevista asioista. Onneksi on olemassa toinen tapa!
🔥 Geneerisen tyytyväisyyskyselyn sijaan ala kerätä työntekijäymmärrystä. Toisin sanoen ymmärrystä siitä, mitä työntekijäsi pitävät merkityksellisenä ja miten nämä asiat heidän näkökulmastaan toteutuvat.
🔥 Peilaa työntekijäymmärrystä siihen, mitä organisaatiosi tarvitsee saavuttaakseen tavoitteensa. Toisinaan yritys voi olla työntekijöille hyvä, ehkä jopa erinomainen työpaikka – mutta ne asiat, joilla yrityksen menestystä draivataan eteenpäin loistavat poissaolollaan. Yrityksen nykyinen kulttuuri kun tuottaa nykyisen kaltaisia tuloksia.
Käsittelemme työntekijäymmärrystä ja yrityskulttuuria kattavammin oppaissamme. Nappaa siis lukuun:
📙 Pieni opas työntekijäymmärryksestä: https://www.siqni.fi/pieni-opas-tyontekijaymmarryksesta/
📙 Sisaryrityksemme Leidenschaftin pieni opas yrityskulttuurista: https://leidenschaft.fi/pieni-opas-yrityskulttuurista/
Haluatko nähdä miten työntekijäymmärrystä keräävä Siqni toimii? Katso lyhyt video tai varaa maksuton demo!
Kirjoitus on tiivistelmä tästä aikaisemmasta blogistamme.