Kokemuksia Siqnistä

Millainen on uusi tapa mitata asiakaskokemusta?

Haluamme auttaa organisaatioita kohdentamaan kehityspanostukset sinne, missä niillä on suurin vaikuttavuus. Olemme koonneet tälle sivulle asiakkaidemme kokemuksia siitä, miten Siqni on heitä palvellut.
”Yritysten johtoryhmät ja hallitukset saavat Siqnistä kättä pidempää päätösten ja uusien suuntien pohjaksi. Se auttaa ymmärtämään, mihin kannattaa keskittyä, mitkä asiat kannattaa säilyttää ennallaan ja mitä täytyy erityisesti kehittää. On ihan eri asia kertoa, että meidän Net Promoter Score on 70 kuin esitellä konkreettinen ja kattava katsaus siihen, mitä asiakas kokee merkitykselliseksi ja mitä ei. Väitän, että asiakasymmärryksen kerryttäminen on kaikille yrityksille koosta riippumatta todella silmiä avaavaa.”
Joni-Joonas Honkanen, operatiivinen johtaja, Bookers
Etsimme yhteistyökumppania, jonka kanssa toteuttaa asiakastyytyväisyyskysely helposti ja nopeasti. Emme halunneet keksiä itse pyörää uudelleen, sillä tämä ei ole oman asiantuntemuksemme ydintä. Pidimme Siqnin ideasta, jossa annamme asiakkaidemme kertoa itse, mikä heille on tärkeää yhteistyömme kannalta. Konsepti toimi hyvin ja yhteistyö Siqnin kanssa oli sujuvaa. Kysely toteutettiin pikavauhtia ja saimme riittävästi tukea ja tietoa prosessin aikana. Harjoituksen tuloksena tiedämme enemmän siitä, mikä on asiakkaiden mielestä tärkeää. Ymmärrämme paremmin, mihin meidän tulisi kiinnittää huomiota, jotta asiakkaamme arvostaisivat enemmän tekemäämme työtä. Kokemuksemme yhteistyöstä oli hyvä!
Jari Hytönen, toimitusjohtaja, Tilikunta
"Siqni toi esiin asiat, jotka ovat asiakkaidemme mielestä tärkeitä yhteistyössämme. Kärkikahinoihin valikoitui tuttuja teemoja, mutta myös yllättäviä seikkoja, joita emme olisi osanneet ennalta arvata. Ymmärsimme myös onnistumisemme näillä alueilla ja saimme konkreettisia kehitysehdotuksia kokemuksen parantamiseksi, jotta osaamme tuottaa arvoa entistä paremmin. Kiinnostavaa katsoa miten luvut kehittyvät jatkossa!”
Petteri Hertto, Service Designer & Director, Solita
”Saimme pilottikyselystä mielenkiintoista dataa ja tulosten yhteinen läpikäynti oli hyödyllinen. On todella helppoa, kun ei tarvitse lähteä itse rakentelemaan kyselyä nollasta. Loppukoonti oli todella selkeä ja asiakkaille lähetettävä loppuraportti on virkistävä idea – uskon, että se on heillekin mielenkiintoista luettavaa.”
Nina Blomqvist, kehitysasiantuntija, Eezy Kevytyrittäjät

Miten voimme auttaa?

Virhe: Yhteydenottolomaketta ei löytynyt.

Sulje ikkuna ja jatka selailua