Ymmärrä merkityk­sel­li­nen asiakkaista.

Siqni CX on täällä!

Mitä jos tietäisit ja tuntisit asiakaskuntasi 10 merkityksellisintä asiaa yhteistyönne kannalta? Päivittäisitkö strategiaa? Kehittäisitkö tuotetta tai palveluasi vastaamaan enemmän markkinan kysyntää? Myisitkö tehokkaammin? Perehdyttäisitkö paremmin? Siqni auttaa sinua ymmärtämään merkityksellisen asiakkaistasi – ja kehittämään liiketoimintaasi.

Asiakkaitamme
Bookers
Solita
Mall Voice
Eezy
Tilikunta
Trafikia
Lejos
Angel Films
Omavoima
Staffmax
Pamark
Nordic Lights
Staria
Mamec

Paras ratkaisu asiakas­ymmärrykseen

Siqni-cx-measure
Hanki asiakasymmärrystä

Siqni pyytää vastaajaa valitsemaan ja arvioimaan hänelle itselleen merkityksellisimmät asiat. Näin saat tärkeää ymmärrystä siitä, millä on eniten merkitystä asiakkaan kokemalle arvolle.

siqni-cx-icon-understand
Mittaa asiakaskokemusta

Siqni toimii asiakaskokemuksen ja sen kehittymisen mittarina. Kysely perustuu tieteelliseen tutkimukseen asiakkaiden sitoutumisesta yhteistyöhön sekä tuotteeseen tai palveluun. Saat tuloksista selkeät raportit.

siqni-cx-icon-grow
Kehitä liiketoimintaa

Siqnin pohjalta priorisoit liiketoiminnan kehittämisen kaikista olennaisimpaan. Lujita asiakassuhteita uuden ymmärryksen pohjalta ja tee liiketoiminnasta kannattavampaa.

Uusimmat blogit

Heräsikö kysyttävää?

Autan mielelläni! Soita tai lähetä sähköpostia.

Antti Juopperi
myynti
antti@siqni.fi
puh. +358 50 3286 513

Miten voimme auttaa?

Virhe: Yhteydenottolomaketta ei löytynyt.

Sulje ikkuna ja jatka selailua