Siqni pyytää vastaajaa valitsemaan ja arvioimaan 5 hänelle itselleen merkityksellisintä asiaa. Näin esiin nousee se, millä on eniten merkitystä asiakkaan kokemalle arvolle.

Mitä jos tietäisit ja tuntisit asiakaskuntasi 10 merkityksellisintä asiaa yhteistyönne kannalta? Päivittäisitkö strategiaa? Kehittäisitkö tuotetta tai palveluasi vastaamaan enemmän markkinan kysyntää? Myisitkö tehokkaammin? Perehdyttäisitkö paremmin? Siqni CX auttaa sinua ymmärtämään merkityksellisen asiakkaistasi – ja kehittämään liiketoimintaasi.
Siqni pyytää vastaajaa valitsemaan ja arvioimaan 5 hänelle itselleen merkityksellisintä asiaa. Näin esiin nousee se, millä on eniten merkitystä asiakkaan kokemalle arvolle.
Siqnin merkityksellisten asioiden joukko perustuu tieteelliseen tutkimukseen asiakaskokemuksesta. Raportointi on rakennettu auttamaan sinua ymmärtämään asiakastasi.
Lujita asiakassuhteita uuden ymmärryksen pohjalta ja tee liiketoiminnasta kannattavampaa.
Antti Juopperi
myynti
antti@siqni.fi
puh. +358 50 3286 513