Siqni pyytää vastaajaa valitsemaan ja arvioimaan hänelle itselleen merkityksellisimmät asiat. Näin saat tärkeää ymmärrystä siitä, millä on eniten merkitystä asiakkaan kokemalle arvolle.
Virhe: Yhteydenottolomaketta ei löytynyt.
Mitä jos tietäisit ja tuntisit asiakaskuntasi 10 merkityksellisintä asiaa yhteistyönne kannalta? Päivittäisitkö strategiaa? Kehittäisitkö tuotetta tai palveluasi vastaamaan enemmän markkinan kysyntää? Myisitkö tehokkaammin? Perehdyttäisitkö paremmin? Siqni auttaa sinua ymmärtämään merkityksellisen asiakkaistasi – ja kehittämään liiketoimintaasi.
Siqni pyytää vastaajaa valitsemaan ja arvioimaan hänelle itselleen merkityksellisimmät asiat. Näin saat tärkeää ymmärrystä siitä, millä on eniten merkitystä asiakkaan kokemalle arvolle.
Siqni toimii asiakaskokemuksen ja sen kehittymisen mittarina. Kysely perustuu tieteelliseen tutkimukseen asiakkaiden sitoutumisesta yhteistyöhön sekä tuotteeseen tai palveluun. Saat tuloksista selkeät raportit.
Siqnin pohjalta priorisoit liiketoiminnan kehittämisen kaikista olennaisimpaan. Lujita asiakassuhteita uuden ymmärryksen pohjalta ja tee liiketoiminnasta kannattavampaa.
Antti Juopperi
myynti
antti@siqni.fi
puh. +358 50 3286 513