Ymmärrä merkityk­sel­li­nen asiakkaista.

Siqni CX on täällä!

Mitä jos tietäisit ja tuntisit asiakaskuntasi 10 merkityksellisintä asiaa yhteistyönne kannalta? Päivittäisitkö strategiaa? Kehittäisitkö tuotetta tai palveluasi vastaamaan enemmän markkinan kysyntää? Myisitkö tehokkaammin? Perehdyttäisitkö paremmin? Siqni CX auttaa sinua ymmärtämään merkityksellisen asiakkaistasi – ja kehittämään liiketoimintaasi.

Paras ratkaisu asiakas­ymmärrykseen

Siqni icons-4
Nosta esiin merkityksellinen

Siqni pyytää vastaajaa valitsemaan ja arvioimaan 5 hänelle itselleen merkityksellisintä asiaa. Näin esiin nousee se, millä on eniten merkitystä asiakkaan kokemalle arvolle.

Siqnin-selkeat-raportit
Selkeä raportointi

Siqnin merkityksellisten asioiden joukko perustuu tieteelliseen tutkimukseen asiakaskokemuksesta. Raportointi on rakennettu auttamaan sinua ymmärtämään asiakastasi.

Siqni icons-7
Asiakasymmärrys osaksi jatkuvaa kehittämistä

Lujita asiakassuhteita uuden ymmärryksen pohjalta ja tee liiketoiminnasta kannattavampaa.

Uusimmat blogit

Heräsikö kysyttävää?

Autan mielelläni! Soita tai lähetä sähköpostia.

Antti Juopperi
myynti
antti@siqni.fi
puh. +358 50 3286 513

Miten voimme auttaa?

Error: Contact form not found.

Sulje ikkuna ja jatka selailua