Hei ja tervetuloa asiakasymmärrykseen keskittyvään blogiimme! Toivottavasti osut tänne jatkossakin, tarkoitukseni on pitää tämä blogi aktiivisena ja elinvoimaisena. Sekä ennen kaikkea informatiivisena.

Minä olen Antti Juopperi, ja olen tullut vetämään Eezy Siqni Oy:n asiakasymmärrystä kartuttavaa Siqni CX -palvelua. Olen intohimoinen liiketoiminnan kehittäjä ja uskon vahvasti, että tärkeimpiin liiketoiminnan ajankohtaisuuksiin, nyt ja tulevaisuudessa, liittyy asiakkaan ymmärtäminen ja tämän ymmärryksen jalkauttaminen jatkuvan liiketoiminnan kehittämiseen.

Siqni CX on jokaisen päättäjän työkalu parempaan asiakaskokemukseen ja syvemmän asiakasymmärryksen mahdollistaja. Mitä me sitten teemme eri lailla kuin muut? Keskitymme merkitykselliseen, ja annamme yksilöille mahdollisuuden ottaa kantaa vain heille merkityksellisimpiin asioihin. Saamme Siqni CX:n avulla arvokasta tietoa asiakkaillenne tai yhteistyökumppaneillenne merkityksellisistä asioista. Täten puhumme ymmärryksestä isolla Y:llä.

Olen kiteyttänyt Siqni CX:n  jokaiselle päättäjälle mielestäni sopivaan kysymykseen:

“Mitä jos tietäisit ja tuntisit asiakaskuntasi TOP 10 merkityksellisintä asiaa yhteistyönne osalta? Päivittäisitkö strategiaa? Kehittäisitkö tuotetta tai palveluasi vastaamaan enemmän markkinan kysyntää? Myisitkö tehokkaammin? Perehdyttäisitkö paremmin?”

Aika oleellinen ja aina ajankohtainen asia liiketoiminnan jatkuvan kehityksen kannalta, eikö vain?

Uskon, että tämä puhuttelee liiketoiminnan jatkuvaan kehittämiseen uskovia ja asiakaslähtöisiä eri alojen ammattilaisia. Tavataan siis ihmeessä ja kartoitetaan keskustelun kautta miten voimme auttaa juuri teitä asiakasymmärryksen lisäämisessä!

-Antti
Varaa minulta tapaaminen

P.s. Olen aina innoissani, mikäli haluat keskustella kanssani tarkemmin blogissa esiintuomistani pohdinnoistani asiakasymmärryksestä. Otathan siis rohkeasti yhteyttä jos sinua jäi jokin asia askarruttamaan, tai haluaisit lisätietoa tarjoamastamme palvelusta.