Kunderna berättar

Överlägsen kundupplevelse är en del av Siqnis unikhet

Vi vill hjälpa organisationer att inrikta sina utvecklingsinvesteringar på de områden där de har störst effekt. Här har vi samlat våra kunders erfarenheter av hur Siqni har hjälpt dem.
"Siqni hjälper oss undersöka vår företagskultur, personalens välmående och engagemang. Siqni passar oss eftersom vi verkligen vill förstå saker ur individens perspektiv. Om vi aggregerar våra olika behov och bara tar hänsyn till saker på företagsnivå gynnar det inte en organisation som består av topptalanger. Företag måste kunna se och acceptera att individer är olika. Det är vår största tillgång."
Sami Tikkanen, CEO & Chairman, TBWA\Helsinki
"På Heltti använde vi Siqni som grund för att bygga vårt nya ledningssystem. Jag rekommenderar det!"
Timo Lappi, Co-Founder & CEO, Heltti
"Vi har lyckats förändra vårt sätt att arbeta och vår kultur radikalt. Företaget är mer drivet än någonsin, omsättningen ökar och produktiviteten ökar. Visst är Siqni bara ett verktyg och vi har gjort det hårda arbetet, men genom Siqni har vi data som stöd för vårt beslutsfattande. En stark rekommendation för undersökningen om du är intresserad av ditt företags framgång och överlevnad i en föränderlig, oförutsägbar och kaotisk värld."
Lenni Laukkanen, Vice VD, Otaverkko
”Undersökningen uppfyllde perfekt våra behov och vi fick den djupare förståelsen för vad som är betydelsefullt. Att använda medarbetarens svar i som del i 1:1 diskussioner gör undersökningens effektivitet mycket bredare än den så kallade traditionella medarbetarundersökningen."
Kati Sasse, Berggren
"Enligt vår strategi vill vi vara ett välmående medieföretag. Vi vill att vår företagskultur ska vara en konkurrensfördel. Siqni-undersökningen hjälpte oss att förstå styrkorna i vår kultur och var vi fortfarande behöver förbättra oss. Certifieringen "Future workplaces" är en stark indikation på att vi är på rätt väg när det gäller utvecklingen av vår kultur."
Reetta Tuomi, HR Manager, A-lehdet
”Siqni-undersökningen som en del av en större genomgång av företagskulturen hjälpte oss att förstå vad som är viktigt för våra experter och vart vi står i dessa frågor. Det lyfte helt enkelt fram de saker vi behöver investera i i framtiden.”
Laura Ylä-Sulkava, Executive Director, HR & IT & Development, Business Finland
"Siqni skapar diskussioner. Det konkretiserar rätt saker på ett tydligt sätt som helhet."
Sanni Koskela, Chief People & Culture Officer, Staria
"Siqni ger både användarvänlighet och effektivitet. Tack vare detta har vi tagit enorma steg framåt i att identifiera utvecklingsområden."
Tero Yliselä, Group HR and Communication Director, MSK Group
"Siqni-undersökningen har gett oss en bra grund för att förnya vår mission, vår vision och våra värderingar för att nå våra framtida mål."
Mari Erikkilä, CFO, Lemonsoft
”Fräscht och ett lämpligt sätt att höra medarbetarnas åsikter och tankar. Möjlighet att ta itu med frågor som har uppstått på individ-, team- och organisationsnivå. Det lyfter också fram fördelningen av åsikter.”
Wilma Laukkanen, HR Director, Fondia
"Varje medarbetare är viktig för oss som individ. Siqni hjälpte oss att förstå saker som är viktiga för alla när vi utnyttjade resultaten i samband med utvecklingsdiskussionerna."
Pauliina Löytty, Head of People & Culture, Fluido
"Wunder har genomfört Siqni-undersökningar i ett par år nu och vi har varit mer än nöjda med den personliga, kunniga och otroligt inspirerande kundbetjäningen som vi har fått!"
Emma Huhtiniemi, Talent Operations Lead, Wunder
"Siqni-undersökningen har hjälpt oss att utveckla vår företagskultur i rätt riktning. Future Workplaces -erkännandet säger att vi också har lyckats."
Terhi Rasku, Head of HR, OK Perintä
"Siqni-undersökningen belyste våra styrkor i vår kultur, som vi kommer att fortsätta att värna om."
Minna Tuomikoski, Chief Human Resources Officer, iLOQ

[contact-form-7 404 "Hittades inte"]
Sulje ikkuna ja jatka selailua